Desperate housewives

Yepp jag känner mig som en sådan, kanske inte en desperat men som en hemmafru iaf ;D
Besiktade som sagt bilen idag som för övrigt gick igenom felfri :D Sen dess har jag dammsugit, torkat golven, lagat mat, diskat, bakat och ja.. vad mer? Sopat bron.. gör hemmafruar det? :P Slapp mötas av en tokig mamma iaf som för en gångs skull var någorlunda glad efter jobbet :P

-------
Nu åter till helgen.
Fredagen drog jag och Freddan mot Sundsvall. Freddan i saaben och jag i min bil. Plockade upp Malin efter vägen också och sen drog vi till Andreas där vi förfestade och sedan blev det avenyn och Lyset! Hade förbannat jävla kul, och ja... det är ävl typ det jag minns. Jäkla minnesluckor ;D

Lördagen; vaknade upp hos Freddan. Duschade och gjorde mig klar och sedan drog jag till Viktor. Kollade på tv, lyssnade på musik och bara pratade bort en stund i väntan på Jonte. När han käkat klart drog vi och hyrde film, codename the cleaner tror jag den hette...haha sjukt rolig film iaf :D Hamnade iaf hos Jonte där det först bara var vi 3 (Jag, Jonte och Viktor) men efter ett tag kom även Majk och Myggan (?) dit. Jag trivdes såklart som fisken i vattnet. Men vem skulle inte göra det med 4 killar när man är ensam tjej i gänget? ;D Haha iaf, kollade på filmen, käkade chips och godis och snackade en jäkla massa innan det var dags att skjutsa hem Viktor som skulle på basketmatch i Sveg dagen därpå :) Jag och Jonte for runt i Sundsvall en sväng och sedan ner på stan och träffade Jocke och massa annat roligt folk utanför BK! :D Stod där ett tag och sedan kom Freddan och Patrik ut och ville åka hem så skjutsade hem Jonte och sedan drog vi hem också! :)

Första helgen på evigheter som jag inte kört "2dagars" Ganska nice ändå att vara nykter nån gång ;D





Klockan är halv 7, vad fasiken ska jag göra? Nåt förslag kanske? ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: