Vinkevink

Någon mer än jag som har uppmärksammat den blonda tjejen som står och "vinkar" i nån slags reklam på bilddagboken? Hon finns säkert på andra ställen också, men hur som helst.. stör mig som satan på det där! Gah, nästan så jag rent ut sagt blir tokig :P
Jag förstår inte ens vad det är reklam för.. nåt om nån utmaning verkar det som :P



Nu ska jag springa ner och fortsätta äta min kycklingwok med ris! Är i fullt skede med att försöka lära mig tycka om kyckling. Äter det annars bara i baguetter från Lilla Cafét här i Sollefteå ;)


image176


Kommentarer
Postat av: milla

Åhh.. jag har också sett henne. Hon är grymt jobbig.

2008-02-27 @ 23:08:10
URL: http://millarocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: