Driving me nuts

Kom precis hem från Marre! :) Var där ikväll och såg på film med hon och Tom. National Treasure och I see you.com! Haha den sista filmen är ju så sjuk ;D

Idag fyller pappa år också (läs 16 januari) Synd bara att han inte kommer hem förrän till helgen.. blir inga presenter imorrn :P Får se om jag ens är hemma till helgen, brukar ju alltid vara ute på massa galej :D

------
Blir så frustrerad. Det har hela dagen känts som att jag ska göra nåt och jag vet inte vad och inte när.. men nåt är det! Har jag glömt att ringa nån? Hade jag nåt inbokat möte? Eller skulle jag helt enkelt påminna mig själv om att inte göra nånting? Aja, hur som helst.. det driver mig till vansinne iaf :P


Såå, vad fasiken ska jag nu göra? Tro om någon vet vad det går för program på tvn ikväll. Äsch, jag får helt enkelt springa ned och kolla själv :)


Tjohej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: