Haha

Orkar jag verkligen dra hela helgen? Njae, men jag kan berätta lite om den iaf ;P

For som sagt till Sundsvall i fredags och kan det bli annat än en lyckad kväll när Marre är på? Var iaf på förfest nånstans ute i Bredsand och sedan bar det iväg ut på krogen. Hmm den kvällen är nog inte så mycket mer att nämna om när man inte riktigt har minnet i behåll ;D

Gasade iaf hem dagen efter, gjorde mig klar på 20 (!) min, alltså det inkluderar duscha, torka hår, sminka mig och välja kläder! Jag fattar fortfarande inte att jag hann.. For iaf iväg till Övik sen med Oscar och där blev det fest ;D Den kvällen är också ett ganska stort mörker bara men det finns ju visssa grejjer som man alltid kommer ihåg; bråk, krossade fönsterrutor, glas i fötterna, skratt, gråt, hångel och gud vet vad. kul hade jag iaf! :D

--------
Nu har jag ganska precis kommit hem, funderar på att sova men eftersom det bli frukost på stan med Marre idag så kanske man ska gå och dsucha istället? Annars lär jag sova bort hela dagen för jag är omöjlig att väcka när jag väl somnat :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: