Nyår

Vars fasiken ska man börja? Det hände så förbannat mycket roliga grejjer under den här kvällen så det är inte sjukt :D Kanske lika bra att ta det från början :) Here we go :P

Yepp började med att Marre kom hit strax efter 5 kanske? Vi sa ju iaf att vi skulle vara klara vid 6. Var vi det? Nix. Vi kom iväg ungefär kvart i 7,7 nån gång ;) Hur som helst.. det roligaste innan vi for var iaf att vi hade jävulskt bråttom så jag kutar in i min bil och hämtar mina skor som jag ska ha ( Yepp använder min bil som skogarderob ibland ;P ) När jag sedan rusar till Marres bil så inser jag att jag har 2 helt olika skor! Kunde ha slutat förbannat illa :P
När vi efter många om och men iaf tog oss iväg så skulle vi in på Konsum och köpa groggvirke. Såklart var allting stängt så det blev inte mycket annat än att dra iväg mot Sundsvall.
Snurrade runt lite överallt där också för att hitta nåt ställe som var öppet tills vi äntligen ser att Shell Select är det.. Haha Marre tog reda på om det var öppet och på sättet hon gjorde det så måste killen i kassan trott att vi var hög eller nåt ;D Dricka fick vi iaf och sedan begav vi oss mot Gångviken och fest.
Spriten flödade hela natten och det där var nog den bästa nyårsaftonen jag nånsin varit med om :D Så förbannat kul att lära känna massa nya människor. Speciellt då eftersom jag och Marre ska flytta till Sundsvall så är det ju alltid kul att känna nån där :D

Nee den här nyårsaftonen var verkligen guld värd. Tack alla :D



Innan vi for till Sundsvall :)

image77


Jag och Jocke

image78


Marre och jag :D

image79


Marre, Jonte, Viktor, jag

image80


Jag hade faktiskt kul på nyår, även om jag ser lite lätt uttråkad ut här ;D

image81





Gott nytt jävla år på er :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: