Störst bäst och vackrast

Fy sjutton vad trött man har varit idag! Gick upp nån gång strax efter halv 8! Då hade jag och Freddan legat vaken sen kanske 1 timme tillbaka. Sjukt drygt när man vänder på dygnet sådär :/ 
Var iaf iväg och besiktade Freddans bil och det gick väl som det gick. Ganska dåligt vill säga, fast det var han ävl förberedd på redan innan ;) Sen for vi hem en sväng, Freddan somnade och jag for in till Sundsvall med Marre. Mötte upp Tom och gick och käkade. Synd bara att vi hann in på 3 affärer men som det ser ut nu blir det shopping imorrn igen :D Hittade iaf en jättesöt tweedkjol inne på Zara som jag köpte :)

---------
Grymt tråkigt att Färjestad förlorade med ynka 3-2 ikväll också :(
Jaja nu ska jag springa ner och kolla vad Freddan sysslar med därnere :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: