Vemdalen, Sundsvall och Ånge

Sorry för dålig upd. Lite svårt kanske när man knappt är hemma nånting :P

Veckan som gått har då till en början spenderats i Vemdalen. Drog dit med Tom och Marre i tisdags för att hälsa på Rickard och co. Festandet var redan i full gång när vi kom fram så det varbara till att börja hinka! ;D Hade en helrolig kväll och bättre blev det väl nere på krogen, de 5 minuter jag lyckas minnas vill säga ;)

Nästkommande morgon kan man väl säga att man fick sig ett gott skratt iaf. Vaknar av att det är nån som kollar in genom fönstret och börjar rota omkring. Jag tänker inte mer på det utan trodde bara att det var nån utav killarna som skulle jävlas med oss. Inte då, hör att han pratar med Marre som ligger i sängen ovanför och ser sedan att han börjar tokdra i täcket. Jag fattar ingenting utan ligger bara där och ser när täcket försvinner ut genom fönstret för att sedan komma tillbaka in lika fort igen, och sen ser jag även hur en arm kommer insvingandes och drar ner en rad burkar med cider och öl som alltihop töms ut på golvet. Marre och Tom ligger fortfarande i sängen ovanför och det enda jag kan göra är att skratta. Jag skrattade så jag inte visste vad jag skulle ta mig till längre :D Haha kanske inte lika kul att sitta och läsa det här men det var grymt jävla roligt :D

Väl efter den där händelsen så fick alla typ panik eftersom den där gubben som snott täcket genom fönstret ( som f.ö. hette Bo) sagt något om att han skulle polisanmäla oss för nåt och stugan såg rent ut sagt förjävlig ut. Alla hjälpte till och städade och sen var det lugna puckar igen :)


Vi stannade i Vemdalen tills på torsdagkväll och sedan drog vi hem till vårt kära Solle igen ;D
Fredagmorgon däremot klev jag upp, duschade, packade upp och packade ner nytt i väskan och sen drog jag, Marre och Tom vidare mot Sundsvall. Förfestade hos Tom och drog sen ut på krogen som var fullsmockad med folk. Grymt jävla roligt :D

Lördagen vaknade man upp hos Tom. Gjorde än en gång iordning oss och sedan körde vi vidare till Ånge för att festa med Vemdalen gänget igen. Finns väl egentligen inte så mycket att säga mo den kvällen förutom att jag och Marre ägde upp alla på dansgolvet. Maken till större torrbollar existerar fan inte alltså :P Att man sedan blir kallad för mindre roliga namn är väl en smäll man får ta... iaf om man är 4e snyggast i hela Sverige ;D


----------------
Nu är jag iaf hemma igen, får se hur länge dock. Alltid lika kul att bara sätta sig i bilen och dra iväg :P


Någon som har planerat nåt inför helgen? Vad händer?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: