Vive la France!

Ah har precis pratat med Aude! :D  Var verkligen sjukt länge sen jag pratade med henne! Aude är min kompis från Frankrike, hade ett utbyte med dom när jag gick i 2an och läste franska.. Åh, minnen minnen. Shit så roligt man hade där :D


---------

Har varit vaken sen halv 7 imorse och det hör inte till vanligheterna så den här dagen har känts otroligt jäkla lång :P Har iofs hunnit med en jäkla massa saker men det hade varit nice att sova med ;)
Snart hoppas jag på att Freddan dyker upp, det hör inte heller till vanligheterna så vore bra mysigt om det skulle lbi ändring på det nu :)


Kom på att tänka på en grej som jag vet att jag har diskuterat med Marre förut; Varför lyckas jag alltid få psykopater till killar efter mig? Nu menar jag inte alla men säkert 99 % är helt bombade.

Äh, nu ska jag ta och göra nån nytta, typ plocka undan alla kläder som ligger överallt här hemma kanske?


Kommentarer
Postat av: Marre

Du är för snygg för ditt eget bästa :O

2008-01-31 @ 00:40:00
URL: http://marremaja.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: