Whine

Pratade med Oscar tidigare ikväll när jag kom med underfund om att jag klahar på ganska mycket grejjer. Jag menar... tänk alla som faktiskt inte har råd att kunna köpa kläder eller de som inte har några vänner? Och här sitter jag och klagar över att jag har så mycket folk att hälsa på och hålla kontakten med. Nee usch, fy på mig.. det måste det bli nån ändring på bums! 
En liten del har väl att göra med att det känns som att jag precis trillat in i värsta depp-perioden när allt bara går emot mig. Egentligen flyter väl allt på i sin stilla lunk men.. hmm.. gissar att det är Alex som ligger där och spökar fortfarande. Gosh vad jag saknar den killen :'(

Nee happy thoughts! Hmm, Sundsvall imorrn och krogen, det är nåt som är nice :D

Äh, nu blir det tvtittande en stund. Dyker säkerligen upp igen snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: