Aktiva jag

Mja snarare tvärtom :P Fast jag har mina ursäkter. Gatufesten i Sundsvall äger bara rum en gång om året så varför inte passa på och festa? ;D Det är väl praktiskt taget allt jag har gjort också. Hela onsdagen och torsdagen är ett stort svart hål! Förutom sjukvårdarna och polisen i torsdags!  Men det är väl sånt man får ta antar jag ;D

Hade däremot kul igår. Började med förfest borta på Dalgatan, sen började det spöregna så det slutade med att vi hamnade i Marres bil :D Drog kanske vid 11 nån gång och sen hamnade jag och Rickard på både Mange Schmidt och The Ark! Ah älskar dom. Så sjukt jävla bra live :D


----
Nu ska jag dra mig mot duschen om jag ska hinna vara klar till 5! Fullt ös medvetslös är det som gäller ikväll! Någon som vågar utmana? ;)


Kommentarer
Postat av: Eric

Gatufesten är kung ;D

2008-07-16 @ 22:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: