Dagen

Började som sagt med att jag och mamma drog iväg på stan. Efter det skulle vi egentligen ner och kolla på några handdukar inne på Jysk men det var så¨satans mycket folk på stan.. är ju det nu under Nipyran så vi skippade det och drog och handlade massa mat på Konsum ;D Efter det så dök Marre upp så vi satt här hemma och pratade om allt som hade hänt idag och under helgen. Var en hel massa..

Nu har jag precis käkat också. Bakade pizza som faktiskt blev riktigt god. Såg inte alls ut som mina varma mackor ;D

Är bara 2 veckor kvar till Yran i Östersund nu också.. mindre t.o.m eftersom vi drar upp nästa onsdag redan :D Har velat fram och tillbaka hela dagen idag huruvida jag ska åka eller inte.. men nu har jag bestämt mig. Jag ska fan åka och sne får jag göra det bästa av situationen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: