FixarN

Har nästan precis kommit hem. Har varit och fixat all sprit inför den kommande helgen. Kan inte fatta att vi åker till Östersund och Yran imorrn. Sjukt jävla kul det kommer bli, det är jag säker på :D Har även varit och bytt däck på bilen och hunnit tvätta den också. *Ger mig själv en klapp på axeln* ;) Så nu kan jag känna mig stolt över mig själv.. iaf för idag ;P

Funderar på om jag ska gå ut och lägga mig och sola en stund. Skulle iofs behöva börja packa så jag är säker på att jag får med mig allt. Ska ju hinna färga håret också :P Jaja, får se hur jag gör! Tur att det tydligen ska bli finväder hela resten av veckan och helgen. Det är riktigt nice :D



So long boys and girrrrls!


Kommentarer
Postat av: Elsa

Vad kul med fest :)

2008-12-17 @ 01:09:30
URL: http://elsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: