Kassa raggningsrepliker och killar som inte kan stava? NEJ TACK!

Gah! Är så jävla less på alla killar som tror.. eller iaf verkar tro att alla tjejer är så himla lättraggade! Då har jag bara en fundering: Vad för tjejer har dessa killar varit i kontakt med innan? Seriöst, när dom börjar tro att allt är kirrat bara för att dom skriver: Du är skitsnygg, kan jag få din msn? Eller; jag är fotograf, vill du bli fotograferad? Killar som ännu mer går fetbort är såna som inte kan stava. För det första drar dom världens sämsta raggningsreplik sen kan dom inte ens stava till det? Det mest tragiska är väl att dom flesta är omkring 20-25 också så jag tycker att man borde lärt sig stava och kunna bete sig moget då!


Nee, ett hett tips killar: Skolka inte från svenskalektionerna och dra ingen jäkla pervers raggningsreplik och tro att allt är klart. Tror inte det finns nån tjej som blir intresserad av det faktiskt..


Kommentarer
Postat av: Fotograf

Du anar inte hur fjortisar beter sig när de frågar om de kan bli fotograferade. Nä, hellre äldre med mycket pengar $$$

2008-07-11 @ 09:58:00
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Finns inget varre! Pa tal om kassa raggningsrepliker; Jag och en annan svensk au-pair harifran, Emilia, var lagomt bakis och trotta i lordags efter fest hela fredagkvallen. Vi star utanfor Grand Central Station i NY och helt plotsligt kommer det fram ett gang (osnygga)killar i sjomanskostymer (jag skojar inte, du ska fa bildbeviset!) och fragar: "Is it true that it's every girls dream to be with a sailor?" Gissa vad vi svarade :P

2008-07-11 @ 15:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: