Pappa på besök :D

Wie, pappa tittade precis förbi. Hörde nån som stod och gormade här nere. Jag rår ävl inte för att jag är ensam och poppar musik på högsta volym? ;D Han skulle iaf köpa nån moppe som det lät till Virre.. vilket jag inte fattar för ungen är ju bara 13? Hur som helst ville han att jag skulle dra till Sundsvall imorrn och hämta den. Aldrig i livet! Imorrn är det Laxis och jag behöver all tid i världen för att tagga inför den ;D


---
Nu ska jag ta och fortsätta dunka min musik och röjja undan lite här! Kanske ska börja med att plocka undan alla kläder som jag kastar där jag står ;D



Kommentarer
Postat av: angelica

hej skulle uppsatta om just du kollade in min blogg och skrev vad du tycker om den

2008-07-24 @ 18:32:10
URL: http://pease.blogg.se/angel
Postat av: Hanna

Fina du

2008-07-24 @ 19:13:31
Postat av: Hampus

Söt som socker :D

2008-07-25 @ 13:11:28
Postat av: Oskar

Jättefin :D

2008-07-26 @ 18:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: