Seg dag

Har verkligen varit hur slö som helst idag. Jag som är van vid 2dagars men den här helgen var riktigt jobbig.. fast sjukt rolig ;D
Festade med Elin och Marre igår. Började med att vi satt och drack och pratade. Hur mysigt som helst :) Vid halv 11 ungefär drog vi vidare och åkte några varv med Marres mamma ;D Efter ett tag ringde Jsson och vi drog mot Nipberget där han och några till satt för att dricka lite :P Har ingen aning om nån tidsuppfattning här men nån gång så drog vi iaf ner mot öltälten och träffade lite roligt folk :D Riktigt lyckad kväll faktiskt. Hann få tag i Freddan också precis innan jag skulle dra hem, så han hade turen att få sova här ;P


---
Idag har vi inte gjort något alls faktiskt.. kollat på tv, grillat och varit på Konsum en sväng för att köpa dipp och morötter :D Freddan ligger i sängen nu och halvsover. Jag är dock inte trött på långa vägar så hamnade här :P Ska försöka hitta på nåt.. lite svårt iofs eftersom klockan är närmare 1 nu..

Sov gott folket! :)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas du har haft en trevlig kväll :)



Jag har en fråga ! det skulle vara snällt om du svarade. Jag har en bild på min blogg och frågan är : vem bär klänningen bäst?

2008-07-28 @ 01:12:02
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: