Sorry..

Jag är fortfarande lika dålig på att uppdatera! Jag skyller på att jag faktiskt har ett liv ;D

Hmm så vars ska man börja?

Gatufesten var underbar! Hade verkligen sjukt jäkla kul, även fast det kanske inte blev så många artister men det kan man ju iofs ta igen på yran. Praktiskt taget samma artister där som på Gatufesten ;D Hann iaf se Mange Schmidt, The Ark och hmm.. var nån fler också ;P Kanske inte är värd att nämnas, jag menar.. om jag inte ens kommer ihåg det :P

Drog vidare till Ånge i måndags och där var jag fram till igårkväll. Rickard är verkligen söt, söt, söt. Hur snäll och go som helst. Man känner sig verkligen som en prinsessa när han kutar före och efter en och fixar allt :D


Så, vad händer och fötter idag gott folk? ;D

Jag vet fasiken inte vad jag ska göra.. tråkigt som fan. Någon som vill hitta på nåt kanske? :)


Kommentarer
Postat av: Eric

Jag skulle vilja vara Rickard..

2008-07-16 @ 22:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: