Vars tog alla bra tvprogram vägen?

Vad gör alla ikväll? Själv sitter jag nere i soffan med bärbara i knät och kollar på tv med Virre. Synd bara att det inte finns nåt bra att kika på :P Varför är det så egentligen? Alltid när man är upptagen eller inte hemma så ät det kanonbra program på tvn och såna här kvällar när det inte finns ett dugg att göra förutom att kolla på tv.. ja då jäklar är det bara skit! Funderar på om jag ska gå upp och kolla på en film, men då kommer jag väl missa nåt program som jag bara inte får missa ;D Nee jag sitter nog kvar här ändå.. kanske hittar nån trevlig att prata med på MSN! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med, så jädra typiskt. :/

2008-07-21 @ 05:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: