Back in Ånge again! ;P

Drog hit vid halv 12 nånting idag med Tom för att se Rickard ta studenten! Hur fin som helst var han :D
Sen var det väl tänkt att jag iaf skulle åka tillbaka och festa i Sundsvall men så blev det inte. Sjukt att man har kompisar som kan övertala en så bra.. kan bli farligt ibland ;D


Har iaf precis duschat och nu ska jag börja göra mig klar hade jag tänkt. Sjukt drygt att sminka sig, tar minst en halvtimme. Fuck att man ska vara så petnoga ;D Vet inte vad som händer ikväll, chansar på att det blir Mittis iaf.. Synd att Marre inte är med så hade vi kunnat äga dansgolvet igen :D Får helt enkelt klara det själv ikväll ;P



Hoppas ni får en trevlig kväll alla :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: