Cruising i Sundsvall

Känns som att det var ett tag sen jag skrev nu. Blir lite dålig uppdatering när jag är i Sundsvall och inte alltid har tillgång till dator :P
Sitter iaf hos Freddan. Han är på gymmet med Bäckström så passar på att sno hans dator en stund ;P

Helgen spenderades som sagt i Ånge. Iaf fredagen och halva lördagen sen blev det Sundsvall och cruising. Haha var faktiskt riktigt kul trots några mindre roliga grejjer. Roligast av allt var väl iaf att i efterhand få höra att sångaren i Lasse Stefanz raggade på mig. Fan också att jag inte minns det, hur komiskt som helst ju ;D
Var tänkt att jag skulle sova inne i stan igår också men eftersom jag hade mått så dåligt hela dagen och till följd av det svimmade några gånger så kände jag att jag hellre ville sova med Freddan i Timrå.


---
Nu ska jag ta nåt och käka och sen pallra mig in till stan. Blir nog Ånge på torsdagkväll igen. Sjukt vad jag upptäckte hur mycket jag faktiskt saknat Rickard sen sist vi sågs :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: