Jobbig förmiddag

Gick ju som sagt och la mig vid kanske halv 6 imorse och vid 8 kommer mamma inrusandes och förklarar att hon ska lämna motorcykeln nånstans så hon måste ha skjuts hem. Visst, jag klev upp och for och hämtade hon. Då visar det sig att där hon skulle lämna in motorcykeln öppnar vid 10 så hem det bar igen. La mig för att försöka somna om men det gick inte.. så jävla typiskt! Kollar på klockan strax innan 10 och sen lyckas jag nog somna nån minut innan mamma återigen väcker mig och ska ha skjuts. Det stämmer nog Rickard, jag är för snäll ;D

Nu har jag iaf kunnat sova en stund. Drömde däremot en sjuk dröm.. som jag får ta en annan gång för nu kommer Marre hit :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: