I´m back!

Yey! Känns nice att äntligen ha internet igen! Förstår inte vad som varit fel egentligen :P Telefon är fortf. helt död och samma med boxern till tvn :P Tur att jag åker till Sundsvall imorrn, eller ja.. idag blir det väl :P

Var hos pappa en svängi kväll och skulle kolla på hockeyn tills även den boxern dog. Det är nog som Viktor säger ändå; jag har ett klumpfinger ;P For iaf till bowlingen sen för att träffa Toffe och hans gäng :P Kunde inte se Färjestadmatchen men det var väl skitsamma det.. kommer kunna titta mig blind när de spelar finalen :D
Efter hockeyn så for jag hem igen, har städat undan lite här så mamma slipper bli helt pissed när hon kommer hem imorrn :) Wie nu kommer kissen och lägger sig i knät också.. hon är så söt :)


Nee, nu ska jag bannemig sova! Tro´t eller ej.. men jag är förbaskat trött och en rejäl huvudvärk på det är väl inte direkt det bästa! :/ Måste ändå upp relativt tidigt imorrn och städa undan det sista och även bestämma vad jag ska ha för kläder på lördag! Krogen it is :D 


Sov gott allihop! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: