Epic Movie och Saw 4

Jag känner mig fan stolt! Hunnit med att se hela 3 filmer idag. Jag gick ut starkt, iafallall med tanke på om jag ska bli en filmnörd.. fast då kanske 3 st på en kväll inte är så mycket :P  Jaja såg iaf Epic Movie som jag tyckte var skitbra! Haha verkligen min typ av humor, hemskt jag vet ;D Sen såg jag precis Saw 4 med lillebrorsan. Måste nog hålla med alla om hur den slutar. För er som inte sett den.. jag tänker inte berätta slutet men det är lite knepigt. Iaf att förstå det :/ Annars var den ävl som dom andra, hyperäcklig ;D


Nu är det bestämt att jag och mamma ska åka utomlands också! Dra förmodligen i mitten på nästa vecka om det funkar. Jag och mamma ska boka resan imorrn. Så om en vecka kanske man ligger på stranden i Turkiet! Vi ska till Side närmare bestämt. Gudomligt :D











Visst ser det gudomligt ut?
Har iofs varit i Turkiet förut när jag gick i 6an så det var några år sen.. fast då var jag i Marmaris! Otroligt härligt att åka utomlands!

Tur att det blir så snart också, vill inte missa när kompisarna tar studenten här hemma.. inte nån födelsedag heller ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: