Fredagkvällen!

Började med att dra in till stan och träffa Viktor hemma hos han. Han satt och kollade på nåt jäkla skitprogram så jag la mig och smsade som en tok med alla människor istället! :D Efter ett tag så kom Majk dit. Vi for på Piccolo och kollade när Matte spelade och sen drog vi vidare till McDonalds och käkade lite. Sjukt nöjd att jag kunde äta pommes frites iafallall :D Funkade ännu bättre när man kunde kyla ner med glass sen också ;P Haha efter det drog vi vidare till kyrkogården. Jag visste nämligen inte vars en av dom låg så vi for dit ;D Majk fick gratis biltvätt där också, hur bra som helst :D
När klockan var närmare 11 for jag till Skönsberg, plockade upp Hampus sen for vi hem till han en sväng.. fullKa som han var :P Som alltid så började vi prata om hur vi från början lärde känna varann. Ganska sjuk historia det där egentligen och jag vet en och annan som skulle bli hyffsat putt om han/hon fick reda på att vi umgås ;P
Hur som helst.. klockan blev närmare halv 1 och jag skjutsade han till hans farmor och farfar där han skulle sova. Inte lätt att ha en mamma som inte litar på en heller ;D Haha

For sen tillbaka till Viktor, skjutsade hem hans brorsa också sen tog vi en sväng förbi Shell Select och köpte lite godis :D Hem till Viktor igen där vi började att kolla på nån film tills hans dvd flippade ur totalt och vi inte orkade försöka mer :P Klockan var då strax efter 4 så tog mina grejjer och drog till Freddan :)

Fan vad annorlunda det kändes att inte dricka på en fredag. Hemsk men sant, jag är fan helgalkolist! Men jag gillar det ;) Kan inte ens tänka mig hur mycket roligt folk jag har träffat under den tiden jag varit och festat här i Sundsvall. Vänner för livet :)


-----
Vad händer ikväll då? Ja jag vet inte än, finns så mycket grejjer att välja på. Funderade ett tag på att dra till Solle men jag vet inte om jag orkar. Tur att klockan inte nes är 5 än. Ska iaf försöka få Freddan att följa med mig ut och gå med Foppan ;D




Ha en toppenlördag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: