Shoppaholic? Yes sir

Kikade precis igenom garberoben lite och herrejäklar vad mycket kläder det finns där som jag aldrig ens använt. Hitade bland annat 5 kjolar, 2 i jeans, en ljusblå, en vit och en svart som jag aldrig använt. Prislapparna och allt sitter kvar :P Sen fanns det en hel hög med klänningar och toppar med. Det är helt sjukt vad jag handlade kläder förut ;D Har blivit lite bättre på att kanske tänka igenom mina köp både 1 och 2 gånger när jag insåg att jag faktiskt har det mesta möjliga i klädväg :P Men vad gör man. Älskar man kläder så älskar man kläder ;D Positiva är väl att jag iaf har några fler outfiter att välja mellan till på fredag.. då blir det nämligen utgång i Sundsvall på avenyn. Sista innan sommaruppehållet så lotten föll liksom på det :D


-----
Nu ska jag springa ner och käka nåt, iaf dricka saft. Sjukt gott :D Sen ska jag fortsätta leta efter mer roliga kläder som jag inte visste av. Rena rama julafton :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: