Beslutsångest!

Har sån jäkla beslutsångest. Vad fasiken vill jag göra? Hade ju praktiskt taget bestämt mig för att studera här uppe, enklast så när jag har nära till familj och dom flesta vännerna Men nu.. nu tänker jag istället: Varför inte passa på att plugga nån annanstans när jag ändå har chansen? Är ju iofs tråkigt att lämna alla kompisar, men dom som betyder nåt skulle förstå och hey, jag kommer ju komma hem :P När jag pluggat klart så kommer det ju inte finnas samma möjlighet att bara flytta nånstans, utan då blir det ju till att jobba där det finns jobb. Det enda som egentligen skrämmer mig är att jag ska plugga i 3 år, och i det stora hela borde ju det vara det minsta att oroa sig för. Trivs jag inte är det ju bara att hoppa av, flytta hem och plugga här istället :)


Gah! Blir verkligen tokig. Vad ska jag göra?


Kommentarer
Postat av: ...

Testa att plugga, det är så som du säger: Man kan alltid flytta tillbaka, och dina vänner väntar på dig. Jag lovar :)

2008-11-11 @ 11:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: