Halloween!

Fredag:  Efter mycket funderande så blev det till slut Lyset och Sundsvall. Kvällen började med förfest hos Rasmus och sedan begav vi oss ner på stan för att vissa var sugen på SubWay :P Kanske inte ska säga så mycket när jag inte käkat där själv men förstår verkligen inte hur folk kan bli så till sig över en fucking macka? Hur som haver, därefter drog vi vidare till Lyset. Sjukt bra musik, träffade massa kompisar jag inte sett på ett tag och det blev en massa dansande :D Riktigt lyckad kväll alltså :D

Lördag: Vaknade sent och med huvudvärk. Måste nog gå och kolla upp det där snart. Är inte normalt med ständig huvudvärk i över 1.5 vecka!
Gjorde inget särskilt utan var bara här hemma hos Rickard. Sen käkade vi god mat, duschade och började göra oss klar inför kvällen :) Strax efter 7 dök vi upp hos Orseen och sen bara nån timme efter det så knatade vi vidare mot Oskarssons lägenhet. Riktigt roligt faktiskt med mycket folk, goda groggar och några roliga kommentarer utanför toan ;D Srax efter 11 gick vi hem till Rickard och åt hamburgare för att sedan gå ner till Mittis.
Väl nere beställde vi en drink och en shot och sen satt vi vid ett bord och såg baren fyllas med allt mer människor. Både utklädda och inte :P Rickard såg till att shotsen kom in som på ett rullande band och det märktes av senare ska jag säga er ;D Man kan praktiskt taget säga att dansgolvet ägdes av mig och Rickard och jag har inte haft så kul på lääänge :D
När klockan närmade sig 2 gick vi hemöver. Rickard bokstavligt talat somnade i fåtöljen och eftersom han snarkade som aldrig förr fick jag helt enkelt sova i en annan säng i ett helt annat rum ;P

Söndag: Vad kan man säga? Bakisdag a´la söndag. Iaf för Rickard ;) Vaknade vid halv 10 och då gick vi ner och ockuperade soffan där vi låg hela dagen förutom pausen när vi gick och köpte pizza. Ärligt, finns det nån bättre "dagen-efter-mat" än det? Ska vara kebab då kanske.. :P





Förlåt för ett långt inlägg. Hoppas ni orkade läsa iaf :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: