Inne- och utelistan




1. Telefonbanken.  Är glad över att jag tog mig tid och fixade den. Det fungerar verkligen superbra och man slipper ränna på banken. Synd bara att jag inte tänkte på det idag. Kaos med stora bokstäver!


2. Pepparkakor. Gott, gott gott! Det hör verkligen julen till. Ingen jul utan pepparkakor skulle jag ivlja säga.


3. Umeå.  Egentligen så tror jag inte mina ögon när jag skriver det men jag trivdes verkligen i Umeå. Speciellt efter att jag såg ivlket utbud av klädesbutiker dom hade :D Tror nog jag kommer trivas super däruppe.
               

                                                                


































1. Skor med fluff.  Ni vet såna där skor som är alldeles luden och full med päls? Fulaste som finns. Dom var inne redan förra vintern och nu verkar det bli likadant iår. Jag tänker då inte bära dom, hur mode dom än är.


2. Utväxt.  Hemska tanke. Blir påmind varenda gång när jag tittar i spegeln att utväxten måste färgas. Jobbigt att mitt hår växer som ogräs så jag måste göra det så ofta..


3. Reklam på hotmailen. Hatar det verkligen. Kollar man inte mailen på nån dag så är den nästinitll full. Snälla, ge mig ett tips på ett program som spärrar all reklam!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: