Inne- och utelistan




1. Glögg. Mumma. Finns det något mer juligt än glögg och pepparkakor? Dessutom är det supergott.


2. Stora halsdukar. Eftersom jag redan äger ett 10tal olika halsdukar så ligger det inte med på min önskelista inför julen. Annars hade det defintivt legat på en topp5 lista.


 3. Tomtebloss. När jag var liten brukade pappa alltid köpa flera paket med tomtebloss till mig och mina småbröder. Sen brukade vi stoppa en hel hög i snön och försöka tända på så många som möjligt innan den första slocknade ;D






















1. Julbord. Har aldrig tyckt om det och kommer förmodligen aldrig att göra det heller. Största orsaken är väl kanske för att jag inte direkt är något fan av julmat. Inte av mat överhuvudtaget egentligen.. Sen att det alltid är sån hysteri kring det. Såg en annons om julbord i tidningen redan i oktober. OKTOBER! Kan ni fatta?


2. Regn. Don´t you just hate it? Speciellt nu på vintern när det är snö och allt, sen kommer massa regn och allt blir plaskigt och äckligt. Efter det ska det såklart frysa på utav bara tusan och dagen efter.. Tada! Blixthalka.


3. Skrapa rutor. Ni som äger en bil vet vad jag talar om. Detta händer alltid när man är stressad och försenad. Kommer man ut till en bil som man först måste sopa av för att undvika att bli missförstådd med en rullande snöboll och sen ska man dessutom skrapa rutorna som tar år och dar att göra.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: