Sanningens ögonblick

Hej bloggen! Allt bra med er därute?


Sitter här och håller bokstavligt talat på att frysa ihjäl. Varför blir man alltid kall om händerna när man sitter vid datorn?
Jaja, försöker hitta nåt smaskigt recept på nånting gott. Är så sugen på att laga mat. Ni kanske har något tips? :) 

Var tänkt att jag skulle ut och springa ikväll men halka och kyla stoppade mig. Är nog lite för lat också :P Imorrn blir det däremot springa av. Måste börja ta igen all kondition jag tappat under det senaste året. Blev helt andfådd när ja kom in tidigare idag efter att ha sprungit runt och jagat Alfons ;D




----
Ska fortsätta min sökning för att hitta just det där recepetet och sen kolla på Sanningens Ögonblick-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: