Sundsvall

Efter några få timmars sömn klev vi upp vid 10 och gjorde oss klar. Strax efter 11 så for jag och Rickard iväg till Sundsvall för att shoppa. Eller iaf han ;P Vi skippade stan och for direkt ut till Birsta där vi började att plöja igenom alla affärer. Handlade dock inget men föll handlöst när jag hittade en supersöt klänning inne på MQ! Den är verkligen som gjord för nyår :D Kostar dock närmare 1000 kronor så den fick tyvärr inte följa med mig hem :( Inte idag iaf.. Marco erbjöd sig att köpa den till mig. Gissa om jag blev glad? :D Tusen tack!!


----
Nu är vi iaf hemma. Rickard som bara sov 2 timmar inatt efter att ha legat och kollat på Valvakan är lite trött. Förståeligt iofs :P Så det blir bara slappt ikväll. Håller på att hämta hem Dårfinkar och Dönickar också. Minns ni den serien? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: