Vad man kan hitta när man städar..



Sånt därn´t myggmedel som man fjuttar på och röken håller dom borta. Inte alltid alla som har det i cdhyllan ;D





Gamla doppresenter. Visst var jag bra söt som liten? :D





Kablar utan dess like. Jag förstår inte hur det kan ligga och drälla så många här?




----
Min lillebror är så rolig. Visste att han inte hade nån hockeyträning idag och ändå envisas han med att försöka lura i mig det. Sen försökte han få iväg mig till nån kompis. 5 minuter senare så kommer han tillbaka med hans tjej ;P Förstod att nåt var på gång. Förresten är hon supersöt, verkligen jättegullig :)

Vad gör man egentligen om man har tjej och är 13?
 


Kommentarer
Postat av: Meister!

"Vad gör man egentligen om man har tjej och är 13?" - tar hennes oskuld? ;)

2008-11-27 @ 22:31:17
URL: http://sunkish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: