Välplanerad dag

Äntligen hemma. Har varit på vift sen klockan 11 imorse. Mamma väckte mig 20 i och sa att vi minsann skulle ner på stan.  Sagt och gjort, vi for iväg och fick faktiskt en massa grejjer uträttat. Har fyllt i och skickat in massa papper. Gosh, tar dom någonsin slut? Följde med mamma in på kommunen och sen hann vi handla också! En hel massa grejjer avklarade alltså :P
Hann inte mer än hem innan jag skulle iväg på rekryteringsträff. Visst låter det snoffsigt? ;D Kom iaf precis hem och landade bazzen här det första jag gjorde :P


Är superhungrig så funderar på vad fasiken jag ska laga till. Igår blev det kiwi och digestive, känns som jag behöver nåt mer i matväg idag ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: