Ambulans och akuten.

Ganska nyss kommit hem från Marre. Vi kollade på I ditt ansikte med bla Magnus Betnér, satt vid datorn, pratade och kollade lite mer på tv. Har änrtligen fått be om förlåtelse också och det känns verkligen som att en sten föll från mitt hjärta. Har velat be om förlåtelse hur länge som helst men det hjar aldrig blivit nåt riktigt bra läge för det :( Usch, känns så hemskt att det blivit så annorlunda alltihop, har verkligen saknat dig :( Men jag har iofs bara mig själv att skylla!
Danne ringde precis innan jag skulle åka hem också och berättade att mamma farit in på akuten med ambulans. Fy fan! 2a gången på 1 månad nu :/ Är så sjukt jälva stolt över dom att dom vågade ringa ambulans och speciellt över Danne som la mamma i framstupa sidoläge ( hur många av er kommer ihåg det och skulle känna sig säker med att göra det?) och la nåt i munnen så hon inte skulle bita på eller svälja tungan. Ringde till akuten när jag kom hem för att kolla hur det var och på vilken avdelning hon hamnat. Dom visste däremot inte så mycket förrän alla prover är klara så får åka upp dit en sväng imorrn. Hej och hå sömnlös inatt..



----
Nu ska jag sätta mig vid tvn och kolla om jag hittar något bra att fördriva tiden med.




Have it nice!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: