Aroma Tech, Pro Aqua

Yey. Kunde bara genomföra halva min demo idag efter att min demoklocka pajjat. Jippi! Blev halvt utskälld av kontrollern också när jag ringde ut mig efter ca 1.5 timme. Men kunde inte göra så mycket mer om inte grejjerna funkar.
Satt precis och googlade på Aroma Techoch Pro Aqua och hittade en hel massa kommentarer angående säljandet. Både positiva och negativa.. mest negativa faktiskt :P Jag tycker dock det funkar helt utmärkt än så länge. Får bestämma mitt schema helt själv, har bra lön och jag kan även påverka den. Känner jag för att jobba lite en månad.. ja då blir det ju såklart mindre pengar. Vill jag å andra sidan tjäna mer får jag slita lite mer också :P Nu vet jag ju inte om jag blir kvar så länge men tänker på hur härligt det ska vara om somrarna. Ligga och sola och jäsa på dagarna och jobba eftermiddagarna ;D




-----
Nu ska jag ta och duscha och sedan bege mig mot Sporthallen för att kolla på basket. Dragons möter Kalmar i RM, riksmästerskap ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: