Biljard och film hos Majk

Sådärja. Var jag tillbaka igen hos Viktor.

Drog vid 9 och mötte upp Majk utanför downtown och sedan blev det biljard för hela slanten.. även fast jag bara kollade på ;D Lekte papparazzi för ett tag stället ;) Efter det drog vi vidare till Shell i Haga och köpte lite godis. Träffade även Mats där en sväng, som bytte motorolja ;D När godis var inhandlat så körde vi vidare till Majk och där har vi varit fram tills nu. Kollade på The Ring och snackade lite. Riktigt mysigt :)


----
Nu ska jag ta och borsta tänderna och sen sova. Ska upp imorrn vid 9 och iväg på jobbmöte. Får se om Rickard kommer ihåg att ringa upp mig inatt. Lär väl bli preciiiiis när jag somnat ;D



Sov gott folket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: