Bowling med jobbet

Nu har jag precis duschat så sitter med handduken invirad i håret. Turbanlooken is the shit ;P Ska strax börja pallra mig mot Solle och mitt 2a hem. Bor ju praktiskt taget mer här i Sundsvall nu :P


Var och bowlade idag med jobbet också. Riktig jävlka överraskning blev det. For dit imorse strax innan 10 för att slippa sitta i telefonmöte. Roligare att träffa alla och dessutom är alla mina arbetskamrater helt gudomliga :D Älskar att det blev sån lyckoträff redan första gången på ett jobb. Sjukt härliga människor :D Hur som helst.. mötet tog ca 1 timme och efter det började alla kolla på klockan och börja röra sig utåt.. jahapp tänkte jag, härligt att sluta tidigt på en fredag. Men så kommer chefen inspringandes, rycker tag i mig och säger att vi minsann ska iväg och bowla. Så iväg for vi och bowlade 1 timme. Haha så förbannat kul :D Kommer lägga upp bilder på det senare ikväll när jag landat i Solle ;)

----
Nee nu ska jag torka håret, fixa iordning mig lite och packa ner de sista kläderna och börja dra mig. På återseende, Sundsvall!




So long!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: