Fredag

Så sitter jag här igen. Klockan börjar närma sig 4 vilket innebär att jag snart ska börja pallra mitt arsle ut mot bilen och bege mig mot Kovland för nästa demo.
Mötet imorse gick kalas. Har sagt det förut och jag säger det igen. Mina arbetskamrater är dom bästa som går att finna. Har haft en sån jävla tur att hamna rätt på en gång :D Idag har det bara varit en massa citat ur skogsturken. Någon som missat det? Sök på youtube och skogsturken. Jag garanterar både ett och två skrattanfall ;D Efter mötet så drog jag till Viktor och vi har bara kollat på tv, har även hunnit med att plugga inför min demo nu ikväll. Fanimej om den inte går vägen. Nu jävlar :P

Kan inte fatta att det faktiskt är fredag idag. Helt sjukt ju. Mitt liv har förändrats radikalt på bara några veckor. T.e.x skulle jag för bara ca 1 månad sen inte tänkt på annat än vad jag skulle ha på mig ikväll och vars förfesten skulle vara ;D Istället väntar nu jobb till framemot 7 och sedan får jag se vad som händer :P



----
Nee nu blir det till att plugga vidare. Have it nice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: