Hockey och Impuls!

Ett görnklätt Färjestad besegrade igår Frölunda på hemmaplan med 2-1! Det känns gudomligt :D Färjestad som både förlorade och spelade oavgjort dom första matcherna har börjat hitta till sitt rätta jag nu ;D






----

Gårdagkvällen började med förfest hos Toffe med lite Singstar och det gamla hederliga Kings. När alla var lite smått runda under fötterna så fick vi skjuts ner av Nina och sen var det krogen som gällde :D Efter några smärre missöden var jag iaf uppe på dansgolvet en stund. Träffade pappa och Susanne också. Haha kunde inte tänka mig att hitta dom där ;D Var så sjukt mörkt där dom satt att jag aldrig märkte dom förrän på slutet :P






----
Nu blir det till att fixa till sig litegran.. Hatar att se sådär "dagen-efter-krogen" ut! :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: