Jobb i Sundsvall

Så var man tillbaka i Sundsvall igen. Började fara vid halv 9 imorse eftersom jag skulle iväg på en demo vid halv 11 i Kovland. Jobbigt bara att man fick reda på det kvällen innan vid 10. Annars hade man ju kanske kunnat blåsa ner tidigare än samma morgon :P Gick relativt bra hur som helst. Sjukt snällt att Danne ringde också och berättade att jag faktiskt skulle jobba. 
Började hos kanske världens bästa kund hittils. Hur gullig som helst var hon, bjöd på fika och allt ;D Sen har dagen bara rullat på i sin stilla lunk.. Är otroligt trött förövrigt så nu blir det faktiskt till att sova. Ska bara springa ner och hämta ett glas med iskallt vatten :D Yummie!



Rickard är världens gulligaste! Kan inte vänta tills jag åker tillbaka till Solle och får se vad han har ritat åt mig i paint! :D


-----
Sov gott folks!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Som fan - can't wait tills vi har tid att dra dit :)

2008-09-11 @ 04:39:02
URL: http://mimmiinthestates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: