Joggingspåren, här kommer jag!

Hallå allihop. Är det nån som fortfarande är vaken? :P Jag ska faktiskt sova snart men slötittar igenom lite bloggar och annat skoj. Håller mig uppdaterad helt enkelt ;D


----
Gick förvånansvärt fort att jobba idag. Trots att vi hade mindre än 10 kunder på 4 timmar.
Slutat för dagen tog jag bilen hem och kände ett sånt där sug efter att ge mig ut och springa. Sagt och gjort! Jag letade reda på mina gamla ruifbyxor och drog iväg på en tur. 50 minuter senare var jag hemma igen. Så himla härligt :) Nu ska jag verkligen ta tag i det här med träning. Måste börja springa iallafall nån gång i veckan. Beach 09 närmar sig och ska jag utomlands i sommar måste man vara fitt ;D


Nu ikväll har jag suttit och zappat mellan animal planet och Big Brother. Finns inte så mycket mer att kolla på nattetid :P
Och nu blir det sovadags. Måste upp i relativt bra tid imorrn och be Danne hjälpa mig med att byta sommardäck. Jag skulle klara det galant själv, men vem vill få skit under naglarna när lillebrorsan ändå är fordonare? ;)





Sov gott  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: