Min dag idag

Nyduschad och klar. Nu fattas bara jobbarkläderna och lite smink sen är jag redo att ta mig an natten :P


----
Sjukt vad fint väder det har varit idag. Vaknade vid 11-halv 12 imorse och solen riktigt strålade in genom fönstren redan då :D Sommaren är på väg, i´m telling you!

Efter jag kommit hem drog jag, mamma och lillebrorsan och käkade. En kebabtallrik satt faktiskt finare i magen än vad dom där fiskpinnarna skulle gjort ;D
Skulle testköra Dannes epa också, som han tjatade innan jag gav med mig. Slutade iallafall med att sätet var alldeles på tok för långt bak. Jag nådde inte ens pedalerna ;P Tji fick han! Vi drog raggarvarvet ändå och checkade folk på stan.



--
20 minuter kvar tills jag ska åka. Dags att börja göra sig klar.


Wish me luck, I need it!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: