Äta bör man, annars dör man.

Usch så lat jag varit idag. Känns som jag praktiskt taget legat hemma hela dagen på min lilla bakdel och gjort absolut ingenting.  Har iallafall varit lite effektiv och pratat med dom på försäkringskassan. Så mycket som ska fixas och ändras på innan jag kan skicka in mina papper. Men snart är det klart. Ändrar om resten när jag är i Stockholm och sen är det klart att skickas in :D

Har insett hur mycket jag kommer måsta svälta ihjäl nu när jag äntligen flyttar. Finns det något tråkigare än att handla? För det första är det långtråkigt. För det andra kommer det ta år innan jag kommer lära mig hitta nånting på hyllorna och vad jag egentligen behöver och inte behöver. Sen för det tredje så lägger jag hellere pengarna på vilket annat skit som helst än mat.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: