Äta bör man

Känns som vi bara äter och äter här. Precis käkat middag och nu har vi lite rast tills nästa moment börjar. Hörde nånting om nån paneldebatt. Hoppas den inte ska utföras på teckenspråk bara. Då kommer jag få det svårt att göra min röst hörd :P

Är helt slut i huvvet. Man är verkligen igång hela tiden. Tur det blir film ikväll iallafall. Äntligen en lugn stund :P
Imorrn åker vi hem igen. Ska lbi härligt faktiskt. Mamma kommer ner också så ska väl försöka visa henne.. tcentralen? Det är typ det enda jag hittar på någotsånär. Om ens det :P

Passar på och säger grattis till min lillebror som tog körkortet idag också. Ungen är 18 jäkla år!! Nu har jag en garanterad fyllechaffis när jag kommer hem till Solle också ;D



----
Plikten kallar. Teckenspråk väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: