Teckenspråk och mina memoarer

Har suttit och pluggat hela kvällen. Har inte gjort ett dugg idag så tog igen allt ikväll istället. Har bara nån läxa kvar att göra imorrn, sen hoppas jag att jag slipper skicka in nåt igen. Annars går jag snart på jullov :)

Min lillebror har börjat skriva på sina memoarer. Kommer så väl ihåg när jag själv satt hemma och skrev och skrev. Är en massa saker som hänt under ens liv som man ville plocka med. Undrar bara vars fasiken jag kan ha lagt det nånstans. Vore otroligt kul att läsa det nu. Nånting man skrev i 8an. Huvva, är ju typ 6 år sen. Mycket som hänt sen dess :P


----
Nu funderar jag på att kasta in en färdig pizza i mikron. Har inte ätit nånting idag förutom jordnötsringar, magen skriker. Och dessutom går det undan att värma pizza ;)



Kommentarer
Postat av: Emmelist

åååh såg läskande gott ut med pizza. far å köp en å kom hit så grisar vi i oss lite :D

2009-12-15 @ 09:29:16
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: