Ånge by night

Fredag: Efter jag jobbat klart och dessutom smitit ifrån en halvtimme tidigare så satte jag mig i bilen och gasade till Ånge. Hade slagit nytt tidsrekord om jag inte hade hamnat bakom en jävla övningskörare på storvägen som dessutom låg och körde 60 km/h. Och nej, det gick inte att köra om, skulle ha varit på insidan isf och jag funderade starkt på det ett tag men ångrade mig i sista sekund ;D
For iaf och hämtade upp Rickard hos Canna och sen hem och duschade. Nyduschad och klar drog vi tillbaka till Canna igen där det hade börjat dyka upp lite mer folk :) Synd bara att Rickard mådde så förbannat dåligt vilket resulterade i hemgång vid 12.


Lördag: Så vad händer ikväll? Först blir det iaf parmiddag på Kina och sen får resten utvisa sig ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: