Hockey, bowling och jobb.

Gårdagkvällen spenderades med hockey. Sollefteå - Njurunda slutade 5 lika. Var förövrigt världens sämta domare, blåste verkligen för precis allt.
Strax efter 11 drog vi ner på Bowlingen också men efter jag suttit där i 5 minuter och kände att jag skulle få ut mer av att sitta och titta på när målarfärg torkar så drog vi. Kvällen avslutades med film istället.





Vaknade upp vid 9 imorse och var helt död. Låg kvar och snoozade i hela 5 minuter innan jag pallrade mig upp och drog iväg. Tur jag inte somnade om iaf...
Blev glatt överraskad när jag ser att Anna skulle vara där förmiddag med mig, eftersom hon i vanliga fall är där på eftermiddagar på torsdag.  Allt blir så mycket roligare när man slipper jobba ensam. En timme känns som en halv dag, minst!
När klockan var strax efter 2 pallrade jag mig hemåt. Rickard kom och hämtade mig eftersom det var så satans kallt ute. Mycket kallare än imorse när jag gick.

--

Och nu har vi nästan nyss sett klart The Illusionist också. Bra film måste jag säga men absolut inte hyllad till skyn som alla andra verkar tycka.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: