Gårdagen

Jag blir så irriterad på folk som inte kan uppskatta ens de minsta grejjer. Igår så tycker jag faktiskt att vissa människor kunde ha hållt käften och bara suttit tysta. Visst, alla har en egen åsikt men man behöver inte sitta och vräka ur sig såna grejjer ändå! Du vet vad jag menar Toffe :P


----
Även fast jag bara jobbar ca 4 timmar så tar det verkligen på krafterna. Speciellt såna dagar när det kutar folk överallt och alla pratar i mun på varandra om vad dom vill beställa och vars dom kan sitta. Idag var en sån dag.  Jobbar ensam där också så det blir en förbannat massa spring och tonvis med grejjer att hålla reda på. Tur det är fredag imorrn. Sista dagen innan helg som lunchen serveras ;D





Toffeman spelar.





Mårten dricker "öl" ;P




Jag igår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: