Lite nytt.

Hemma igen! Var faktiskt riktigt härligt att gå på stan själv. Bara gå in i dom butikerna jag vill gå in på och ja.. mysigt att vara för sig själv nån gång :P

Några grejjer fick följa med mig hem också.

4 par trosor.
1 ny eyeliner
1 halsband

1 armband.

Allithop från Lindex.




Sista bilden ger verkligen ingen rättvisa till hur snyggt det egentligen är. En söt strassblomma samt en liten berlock med texten "Carpe Diem" Love it!




----
Nu ska jag ta och laga mig nån mat. Vet inte vad bara. Bulgur och nån wok kanske? Det lät smaskigt :D









Kommentarer
Postat av: Mmm..

Låter härligt, som du haft en bra dag :) Mer bilder! :)

2009-01-12 @ 17:22:20
Postat av: Emelie

Svar till:



Mmm: Jo den har varit helt okej. Ledig och allt :)

2009-01-13 @ 02:08:27
URL: http://sunkish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: