Pizza, Konsum och en himla massa problem!

Är så himla mätt i magen. Jag och lillebrorsan orkade inte laga nån mat idag så det fick bli pizza. Var år och dar sen jag åt det :P

Sitter och planerar lite inför imorrn. Det ska tydligen bli strålande solsken så tjocka tröjor och jeans är ju inte direkt nånting att tänka på. Vet fasiken inte vad jag vill ha på mig. Kommer ju bli myggbiten till tusen om man går i leggings.
Vilka jäkla i-landsproblem man har..

Har hittat en ny lägenhet också. En mycket bättre än den jag redan skrivit kontrakt på. Vad ska man säga om det? Jävla skit på ren svenska. Ska se ifall jag får ta den ifrån den 1a september. Då hinner jag ju iallafall bo nästan 2 veckor i den jag har nu ;D



----
Ska ta och leta åt mig nån bra film och kanske dra iväg på Konsum om jag orkar det också.




Kommentarer
Postat av: Renée

sv:woho! have fun :D

2009-07-30 @ 22:08:15
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: