Djurpoliserna

Nu är jag less på allt tv-tittande.

Efter att jag sköljt ur hårfärgen och allt torkade jag det och kollade så att allt såg okej ut ;P Sen drog vi till Konsum för att inhandla lite grejjer inför kvällen.
Fastnade direkt för Djurpolisen i Houston. Tycker det är väldigt intressant men blir även så förbannad när jag ser hur vissa människor behandlar sina djur. Jag skulle skämmas som fan! Vi har en katt och hon behandlas bokstavligt talat som en prinsessa. Hon sitter oftast uppe på vårat köksbord och äter middag samtidigt som oss :P Är hon ute i mer än en halvtimme så springer alla omkring tokiga här hemma och funderar på vilken hemsk olycka hon måste ha råkat ut för.

Usch, jag mår verkligen dåligt när jag ser såna här bilder :(






Nu ska jag borsta gaddar och sova.. om jag kan sova vill säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: